Mijn winkelwagen

Winkelwagen € 0,00

Winkelmand

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

DTE Systems

Tuning door een PowerControl

 Eenvoudige installatie plug and Play

 Multikenveld-technologie

 Eco-Tuning

 Dieselroetfilter-compatibel

 Eenvoudige te verwijderen

Multikenveld-technologie

Een PowerControl is eenvoudig te hanteren, maar is toch net zo specifiek als een wijziging van de originele ECU-Software. Dit biedt de huidige generatie PowerControls van DTE Systems met multikenveld-technologie, die zorgt voor maximale prestaties bij een minimale belasting. Tuning met multikenveld-technologie houdt in, dat vier tot acht karakteristieke kenveldenkaarten worden geoptimaliseerd en in het geheugen worden opgeslagen en tijdens het gewenste rijgedrag geraadpleegd worden. Dit geeft een optimale afstemming van de regelparameters in de vermogensbereiken.

Er wordt bijzonder veel belang gehecht aan de gebruikte processors. Daarbij gaat het niet om het maximum aantal mogelijke kaartbewerkingen (berekeningen / sec.), maar het feit dat de berekeningswijze precies met die van de hoofdregeleenheid van de motor overeenkomt.

Alleen op deze manier kan een accurate aanpassing in de data in real-time worden gewaarborgd, en er voorzorgen dat de beschermende functies van de ECU (hoofdregeleenheid) niet worden beïnvloed.

Gemakkelijk te installeren, eenvoudig te de-installeren.

U heeft de keuze tussen een PowerControl en een klassieke chiptuning. Bij een PowerControl tuning is er sprake van een elektronisch systeem dat in een externe behuizing wordt gemonteerd en doormiddel van een of meerdere kabels wordt gemonteerd aan de motor. De PowerControl tuning doet wat betreft capaciteit niet onder voor de chiptuning.

De PowerControl-oplossing heeft ten opzichte van de directe chiptuning het voordeel, dat de installatie zeer eenvoudig is - meestal kunt u deze zelf uitvoeren en hoeft u hiervoor niet naar een garage.  En natuurlijk kan deze te allen tijde weer eenvoudig worden verwijderd.

Klanten kunnen, wanneer zij van voertuig veranderen, eenvoudig hun PowerControl laten herprogrammeren voor een nieuw voertuig, uiteraard ervan uitgaande dat deze motor compatibel is.

Zelflerende automatische kalibratie

Een andere ontwikkeling is het vermogen van de systemen om de unieke kenmerken van uw voertuig te leren kennen. De geheugenfunctie registreert tijdens een korte inloopperiode de specifieke gegevens van de verschillende inspuitcycli. De verkregen informatie dient als basis voor de optimalisatie. Zo worden serietoleranties aangepast en de beste resultaten verkregen voor elk voertuig - zonder ingewikkelde handmatige instellingen. Auto specieke tuning noemen wij dit.

Dieselroetfilter-compatibel

Een ander voordeel van de huidige chipmodules met multikenveldtechnologie is de naleving van de wettelijke en voor het voertuig voorgeschreven emissiewaarden. Door te zorgen voor een geoptimaliseerde verbranding wordt de brandstof 100% efficiënt gebruikt - rook en roet behoren tot het verleden.  Zo kunnen de modules ook onbeperkt worden gebruikt in voertuigen met een dieselroetfilter. Op de emissiewaarden is het voertuigspecifieke TUV-onderdelencertificaat van toepassing.

Meer prestatie - maar veilig

De zekerheid en doeltreffendheid van onze producten is voor ons hoogste prioriteit. Wij ontwikkelen, verbeteren en testen onze producten continu.  Uitsluitend door en door geteste programma’s komen op de markt. Deze hebben betrouwbaarheid en stabiliteit bewezen.

Onze filosofie is een 'gezonde tuning' binnen de grenzen mogelijk te maken. Daarbij is niet het maximum haalbare, maar het 'vrij van slijtage' het doel.

Geteste kwaliteit:

De producent van de DTE-systemen werkt volgens het ISO 9001 certificaat en onder toezicht van de verkeersgerechtelijke belangen van de Duitse overheid.

 
Alle beschermingsfuncties van het motortuningssysteem en de electronische foutendiagnose bij onderhoud blijven gewaarborgd en de voorgeschreven emissiewaarden worden behouden. Enkel op deze manier kunnen wij voor de meeste tuningskits een TÜV-bewijs leveren. 

Gegarandeerde motorzekerheid – zonder meerpijs

Bij elk tuningsset ontvangt u een garantiebewijs. Als u een kopie van het kenteken en het volledig ingevulde garantieformulier terugstuurt, krijgt u een garantie van 12 maanden of tot 100.000 km op motor, aandrijving en differentieel volgens de garantiebepalingen zonder meerprijs. Zie ook onze garantiebepalingen.

Optioneel bieden wij u een verlenging van de garantie tot 12 maanden voor €179,-   Op de software in de PowerControl ontvangt u u vijf jaar garantie!

Wat is ECO-tuning?

ECO-tuning is een geotimaliseerd kenveld , dit wil zeggen een geoptimalisserde waarden van vermogen-,koppel, uitstoot-- en brandstofverbruik in elke rijsituatie. een geoptimaliseerd kenveld genereert dus met grotere efficitentie een lager brandstofvebruik. Bij een zuivere ECO-tuning worden voornamelijk de snelheidsbereiken geoptimaliseerd waarin een brandstofbesparing mogelijk is. Dit leidt tot relatief kleinere toenames van het vermogen (kW / pk), omdat deze waarden juist worden bereikt en gemeten bij hoge toerentallen.

Door de toename in koppel kan met aanzienlijk lagere toerentallen worden gereden, wat uiteindelijk het verbruik aanzienlijk verlaagt.

Hoeveel kunt u besparen met ECO-tuning?

Een kort antwoord: Afhankelijk van het rijgedrag is een brandstofbesparing van 8-14% mogelijk, waardoor de tuning zich al snel loont.

Een uitgebreid antwoord: Hoeveel u precies bespaart, hangt na de tuning onder andere van factoren af, die per bestuurder variëren. Hiertoe behoren de individuele rijstijl en de kenmerken van de afgelegde routes. Het belangrijkste element voor potentiële kostenbesparing is de toename van de koppel. De extra kracht die al in het onderste toerentalbereik van toepassing is, leidt bij de meeste bestuurders volkomen automatisch tot een aangepaste rijstijl. Zo wordt er eerder geschakeld en bij elke krukasomwenteling minder brandstof bespaard. Dit verschijnsel treedt ook op bij voertuigen met automatische schakeling, als dit bij de tuning van toepassing is.

Grootspraak zoals "U bespaart X liter op 100km" nemen we bij DTE Systems om de hierboven genoemde redenen niet serieus, want in feite fluctueert het tussen een kleine toename in verbruik (bij een zeer sportieve rijstijl) en een besparing tot 14% bij een zuinige rijstijl of in het stadsverkeer.

 

DTE Systems

Rooster  Lijst 

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 561

Rooster  Lijst 

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 561

Vandaag besteld morgen in huis